سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
خداوند سبحان، مال را به کسانی که دوست یادشمن دارد می بخشد؛ ولی دانش را جز به کسی که دوست دارد نمی بخشد [امام علی علیه السلام]
من و تنهایی

  نویسنده: ARAGORN  
  خدایا سپاس می گویم تورا که مرا زیبا آفریدی و راه زیبا زندگی کردن را به من آموختی !!!

خدایا ، خداوندا تنها تو برای من ماندی ، اگر تو حامی من نباشی زندگی با تمام زیباییهای درونش برای من میسر نخواهد بود !

پروردگار من تو چه موجودی هستی ، تو من را به خاطر خودم دوست داری اما من تو را به خاطر نیاز هایم می پرستم ...!

خدای خوب من ، خیلی شرمنده ام.......خیلی......!

چه بگویم خدا ، اعمال زشتم همه نمایانگر سپاسگزاری من نسبت به درگاه توست...

خدایا می دونم بدم ، می دونم حق بندگی تو را نتوانستم ادا کنم ، می دونم با گناهانم فقط آزارت می دهم ، می دونم ؟؟! اینا همه رو می دونم ، ولی........

                                                                     

-----------------------------------------------------------

دانلود موزیک شادمهر ( محال )

سلام . قابل توجهاونهایی که این آهنگ را دانلود می کنند : بدونن که این آهنگ تصویری و حدود ۲۶ دقیقه طول می کشه . امید وارم  خوشتون بیاد .

--------------------------------------------------------------------- 

حتما بروید و ببینید و با امکانات آن آشنا شوید:  www.samansoftwar.com

 



 

اهنگ تیتراژ آغازین سریال متهم گریخت از آقای امیر حسین مدرس ....

Download Hot Song

---------------------------------------------------------------------


 
   
یکشنبه 84 مهر 24 ساعت 3:1 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  نیایش
 
پارسی بلاگ

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل

3424: کل بازدید

0 :بازدید امروز

0 :بازدید دیروز

 RSS 

 
درباره خودم
 
لوگوی خودم
من و تنهایی
 
رفقام
 
 
حضور و غیاب
 
اشتراک